torsdag den 11. september 2008

Min farvepalet

Da jeg endelig fik oprettet min blog på blogger.com, skulle der til at tænkes kreativt. Det var endda ikke så lige til som man skulle tro, men da jeg havde fundet frem til hvad bloggen skulle handle om og hvem min målgruppe var, kom idéerne helt automatisk. Efter en del forskellige forsøg, nåede jeg frem til dette resultat:





Min idé var at holde bloggen i neutrale farver dvs. sort/hvid farver, så den virker mere overskuelig og gør den behagelig at kigge på. Jeg havde først arbejdet med en sort baggrund, som passer til alle farver, men syntes den blev lidt for dyster - valget endte i stedet på en lys grå. Dog virkede min blog stadig lidt dyster og følte der manglede et eller andet. Jeg tilføjede derfor en ferskenfarvet nuance, der skabte lidt liv uden at være alt for prangende. Forklaring følger senere.

Ingen kommentarer: